The Frog:

Mun vaaleanpunainen treenitoppi

toppi-normal.jpg

Mun vaaleanpunainen aamiaismössö. Kyllä vaan on hyvää, varsinkin  kun sen nauttii vaaleanpunaisesta shakerista

m%C3%B6ss%C3%B6-normal.jpg

The Molen vaaleanpunainen vesipullo (olen katkera, koska mulla on turkoosi)

vesi-normal.jpg

Ai miksi näin paljon pinkkiä? Kysymyksessä ei todellakaan ole mun lempiväri tai mitään sellaista, mutta ei voi auttaa; viime aikoina maailma vain on ollut vaaleanpunainen ja haluan jakaa syyn siihen täällä.

hearts-normal.jpg

Menin tiistaina 11.2. kihloihin maailman parhaan miehen kanssa. On ollut vähän haastavaa muistaa syödä tarpeeksi, kun jotenkin sitä vaan elää tällä rakkaudella (ihanaa muuten, että 13 vuoden tuntemisen jälkeenkin yhä vain tuntuu tältä), muistattehan esimerkiksi Mintun ja Villen;


Kappas vaan Minttu sekä Ville,
kahdestaan lähti hippasille,
toisistaan huolta vaan ne pittää ei nää ne muuta mittään.
Kappas vaan Minttu sekä Ville,
pihkaantuu näyttää ihan sille,
tismalleen yhteenhän ne soppii,
pannaan ne pussauskoppiin.
Ei muuta tee,
kun toisilleen ne soittelee,
ei maistu niille ruokakaan,
sehän huomataan,
on kasvoillaan,
taas ilme niillä hempee vaan,
ne on ja hymyilee, ja päässä helisee.

Nyt jos koskaan on mielessä ainakin tavoitemekko ;)

Tähän kuvaan, näihin vaaleanpunaisiin tunnelmiin.

Saija1-normal.jpg
Mun sormus ja mun käsipaino :D