The Frog: kirjoittelenpa nyt sitten kahden edestä, kun The Mole on jossain turmiolla :D Minä sen sijaan en ole, vaan olen tehnyt tänään kahdet treenit ja kokannut antaumuksella. Valitettavasti pilasin täytetyn vihreän paprikani maustamalla riisin huonosti. Se on jännä kuinka suunnattoman paljon voi ottaa aivoon vähänkin pilalle mennyt safka. Tai no, ei se jännää ole vaan ihan ymmärrettävää; kun ruokavalio on niin kapea, niin sitä toivoisi onnistuvansa niissä vähissä aterioissa mitä tekee. Myös esimerkiksi sisältä kuivahtanut välipala-appelsiini voi uhata koko loppupäivän fiilistä ;)

Mutta iloisempiin ruoka-asioihin. Olen löytänyt ihan täydellisen välipala/iltapalasysteemin; Skyrin sokeriton vaniljarahka ja siihen mustikoita pakkasesta. Itse rahka on pelkilteen vähän turhan makea, mutta noilla mustikoilla siitä tulee täydellisen hyvää. Vähän niin kuin vanha suosikkini Valion Vanilla vanilja-mustikkajogurtti - valmistetaankohan sitä enää?

Tänään treenit ovat sujuneet suhtkoht ok. Tykkään enemmän tästä alakropan treenistä kuin yläkropan. Outoa sinänsä, että aikaisemmin vihasin kyykkyjä, mutta nyt olen tykästynyt askelkyykkyyn. Myös lankku on siitä kiva, että siinä tuntee jotakin todella tekevänsä. Mulla on ollut vähän huolena polvet, sillä varsinkin oikea polveni on vuosien ajan aina toisinaan kipuillut. Toistaiseksi se on onneksi kestänyt treenejä hyvin.

Ah, kohta Putous. Sen jälkeen voisin suunnata nukkumaan. Olen valvonut tässä ihan liikaa iltaisin, hyvä uni olis tärkeää dieetinkin kannalta.