r257767_1068268.jpgT

Ajatteletko samaa kuin minä B1?

Luulen, että ajattelen B2

ON RAHKA-AIKA!!

The Frog: Niin, oikeat pyjamabanaanit syövät vanukasta, mutta se ei yllättävää kyllä ole osa meidän ruokavaliota. Mutta välipala-aika on meilläkin ja ajattelin tässä ennen syömistä kirjoittaa ylös muutaman haja-ajatuksen tähän hommaan liittyen.

1. Tiskikone jauhaa jatkuvasti. Siis tiskiä tulee ihan hirveän paljon, kun lähes joka ruoka-aineen punnitseminen edellyttää jotain kippoa ja lusikkaa ja pannu on kuumana parhaimmillaan kaksi kertaa illassa yms yms. Olen tosi onnellinen tiskikoneesta.

2. Itsensä hemmottelu ja hoitaminen. Nyt kun ei voi helliä itseään ruoalla tai alkoholilla enkä myöskään shoppaile vaatteita (pyhä lupaus, etten osta mitään ennen kuin dieetti päättyy), niin olen kehitellyt muita tapoja ilahduttaa itseäni; tuoreet kukat, naistenlehdet ja kosmetiikka. Varsinkin jälkimmäiseen ajattelin satsata nyt; onhan sekin tapa hoitaa itseään. Ei noista samanlaista tyydytystä ainakaan vielä saa kuin kunnon shoppailukierroksesta ryyditettynä välipunaviinillä ja pastalla, mutta onhan tuo jo alku kuitenkin.

3. Olen huomannut muuttuvani suht rasittavaksi seuraksi/elämänkumppaniksi, kun mielessäni pyörii vain tämä sd ja tähän liittyvät asiat. Yritän tsempata ja puhua muustakin, mutta aina se vaan lipsahtaa takaisin tähän. Olin eilen Anopin kanssa lounaalla (tai siis hän söi lounasta ja mä join kahvin) ja loppupuolella hänkin jo kysyi; niin, mitä MUUTA sulle kuuluu :D :D Noh, ehkä tämä tästä tasoittuu mitä pidemmälle edetään ja hommasta tulee rutiinia.