The Mole: Vai turmiolla.. The Frog tuossa varmaan vain vihjaili siitä, että olin eilen illalla eräissä juhlissa, jotka tietysti SD:n kannalta ovat aina vähän hankalia. Mutta saanen sanoa The Frogille ja muillekin (jos tätä joku muukin lukee), että olin täysin vesilinjalla (sillä alkoholi Jutan mukaan pilaa aineenvaihdunnan ja siksi se on dieetin aikana ehdottoman kielletty) ja buffet -pöydästäkin otin pääasiassa lohta ja vihreetä salaattia (ok, yhteen valkoiseen leipään sorruin). :) Voi sitä olla mukavaa ilman alkoholiakin! Hah, enpä olisi uskonut itseni sanovan tällaista vaikka vielä neljä vuotta sitten :D 

Vanilja skyr mustikoilla kuulostaa kieltämättä namilta, ja voisin itsekin kokeilla tuota. Ehkä se on minun vuoroni välillä varastaa ruokaideoita the Frogilta eikä toistepäin ;) Tämän kahden kuluneen dieettiviikon aikana on kyllä ollut mukava huomata, miten hyvää ruokaa näistä aineksista saa tehtyä ja miten maistuvaa ruoka voi olla ilman esim. ruokakermaa tai muita kastikkeita! Muutenkin olen itse oppinut sietämään parsakaalia, kukkakaalia, kesäkurpitsaa ym., joiden suhteen olen aina ennen nirsoillut. Kukkakaalistakin saa aika hyvin muusin tehtyä, kunhan maustaa sen kunnolla. Sehän tässä onkin parasta, että mausteiden käyttöä ei sen sijaan ole rajoitettu, päinvastoin Fitfarm team oikein kannustaa käyttämään paljon vahvoja mausteita. Tänään voisin illalla tehdä jonkinnäköistä green curry -kanaa ja ehkä jopa jasmiiniriisiä. Saa nähdä, miten tämä onnistuu ilman esim. kookosmaitoa, mutta kyllä the Mole keinot keksii ;)