Huomenia!

The Frog: Olen hitusen pettynyt, että The Mole käyttäytyi eilisissä juhlissa. Mulla oli nimittäin jo hieno otsikko keksittynä tälle aamulle; The Frog is polishing her halo :D No mutta, oikeasti olen kyllä iloinen, että The Mole pysyi ruodussa. Itse en olisi ehkä jaksanut juhlissa tuolla linjalla.

Mutta on mulla jotain brassailtavaakin; olin tänään salilla ennen kasia. Luulin olevani salil todellaki todellaki todellaki eka, mutta mitä vielä. Siellä oli jo kaksi mammaa treenaamassa ennen mua :O Mun treeni kulki tooooooooosi tahmeasti. Päätin kokeilla uutta intervalliohjelmaa crossarilla. Se oli liian rankka mulle ja jaksoin vain 10 minuuttia. Tein lopun treenin hyväksi havaitsemallani toisella intervalliversiolla. Lopuksi vaihdoin vielä juoksumatolle ja ensimmäistä kertaa ikinä jopa hölkkäsin siinä. Kaiken kaikkiaan veemäinen treeni, mutta nyt on sentäs hyvä mieli.

Viime yö ei mennyt ollenkaan niin kuin piti. Olin syystä X hereillä vielä 02.30 ja sorruin syömään puolet protskupatukasta nälkääni. Noh, tänään välipalalla syön sitten sen toisen puolen enkä kokonaista. Tiedän, että Jutta ei varmaan ajattelisi hyvää tästä ruokavalion ulkopuolisesta yösyömisestä, mutta elämä ei aina mene Jutan mukaan.. Täytyy yrittää nukkua päikkärit tänään yläkropan treenin ja lounaan jälkeen.

Tähän loppuun vielä kuva tämän aamun aamiaisesta. Kyllä maistui. Sääli, että kaurahiutaleet poistuu ruokavaliosta just nyt, kun keksin, että ne voi korvata tuolla Realilla. Eli leivän nauttiminen jäi lyhyeksi iloksi, mutta ehdinpähän sentään kahtena aamuna syödä tällaisen suht tavallisen aamiaisen. Ps. Olin vähän kapinallinen ja laitoin salaattia leivälle, vaikka ohjeen mukaan se ei siihen kuulu. Viikonloppu hei ja kaikkee. Jos Anopilla olisi sellainen kännykkä, johon voisi laittaa kuvaviestin, niin pistäisin hänelle tämän foton. Hän kun on syvästi huolissaan siitä, onko dieettini sellainen nälkädieetti ;)

 

aamu-normal.jpg