The Frog:

Viikonloppu oli sellaista liitoa, että kirjoittelu jäi vähemmälle. Myöskin koko sd on ollut vähän taka-alalla ajatuksissa, mutta tästä huolimatta olen kuitenkin noudattanut ohjeita. Suurin osa esim. ruokavalioon liittyvistä jutuista on jo niin selkäytimessä, ettei niitä tarvitse enää sen suuremmin pohtia, jee.

Oltiin tosiaan aika paljon liikenteessä ja muun muassa yksi lounashetki meni näin; istuttiin autossa harmaassa tihkusateessa Shellin pihassa ja mies söi hodaria ja minä kylmää jauheliha-pasta-itu-kurkkumixiä. Olosuhteista huolimatta oli yksi parhaista lounaista pitkään aikaan - naurua riitti kyllä :D

Perjantai-iltana itketti ja nauratti. Kokeilin The Molen jalanjäljissä vihreää keittoa. Muuten ihan jees, mutta ensi kerralla ehkä litra vähemmän vettä. Jotenkin en tajunnut, että vettä tarvii vain ihan vähän. Niinpä lopputuloksena mulla oli ihan järjetön kattilallinen vihreää litkua, jonka kyllä ansiokkaasti (valittaen) söin. Olin itsekin vähän vihreä, en kuitenkaan huonovointisuudesta, vaan hyvävointisuudesta. Olin nimittäin aikaisemmin illalla ollut siellä Day Spassa ja hoitooni kuului sellainen vaalenvihreenhailakka kiinteyttävä vartalonaamio, jota ei pesty pois, vaan ainoastaan pyyhittiin ja niinpä vartalo oli jännän laikukas perjantain :) Ihana hoito oli kyllä ja lähes parasta oli, kun hoitaja sanoi pyytämättä ja yllätyksenä, että mulla ei ole selluliittiä ja reidet ja vatsa on timmit <3 Mitä muuta tyttö voisi haluta kuulla, varsinkin kesken sd:n :)

Lauantaina kokkailut sujui paremmin. Päivällä sain lepoa kauhan varresta ja nauttia valmiissa pöydässä herkullisesta katkarapuwokista. Illaksi tein kaalikeittoa, joka onnistui varsin hyvin, vaikka kuvassa epäilyttävältä näyttääkin

soppa-normal.jpg

(joo, mulla on paha tapa syödä olkkarissa; matolla tai sohvalla)

Urheilujen kannalta viikkis meni myös mukavasti. Tein sekä ylä- että alakropan treenit yhdessä miehen kanssa ja oli kyllä tehokasta ja vauhdikasta. Aamuaerobiset suoritin lenkkeillen ja lisäksi ulkoilin vielä parhaan ystäväni ja hänen koiransa kanssa hitusen vetisissä tunnelmissa. Todettiin, että hyvä syvä ystävyys kantaa yli tällaisten valtamerimäisten lätäköidenkin <3

katu-normal.jpg

Kaiken kaikkiaan, dieetti sujuu, elämä sujuu. Kerrankin mulla ei ole mitään nillitettävää mistään ;)

Mukavaa viikonalkua!