The Frog: eilen taas tökki ns. Vihreiden syöminen aikalailla. Jotain luovaa pitäisi keksiä, että ne menisi sujuvammin alas. Mietin tässä, että pitäisikö mun mennä lukemaan jotain vauvapalstan keskusteluketjua aiheesta "näin saat taaperosi syömään kesäkurpitsaa - tee siitä vene!" . Tai sitten alan muotoilla kurkuista pikkuisia lentsikoita.

paprikat-normal.jpg

kuva: http://www.nettiapaja.net/tag/vihannes/

Myös jatkuva kokkaaminen kyllästyttää. Onneksi mieheni lupasi ottaa kokkausvuoron tässä joku päivä. Hän on maailman paras kokki, joten minulla on perustellusti suuret odotukset siitä, mitä hän saa aikaiseksi parsakaalista ;)

Postauksen otsikko liittyy läheisiini. Sisko on ottanut tavakseen toivottaa minulle tsemppiLIINIÄ dieettiin. Musta tuo sana on kauhean suloinen ja se saa hymyn huulille väkisinkin :) Sain tuossa viikonlopun aikana tsemppausviestit sekä isältä että siskoltani. Isä linkitti mulle brittitutkimuksen, jonka mukaan huomattava osa laihduttajista luovuttaa dieetin yhdeksänteen päivään mennessä. Iloissani saatoin todeta, että ainakin tämän kohdan yli olen päässyt.

On siis kaiken kaikkiaan mukavaa kuinka läheiset elää tässä mukana. Pienetkin asiat saa aikaan hyvän mielen. Esimerkiksi se, kun viikko sitten vietin aikaa lapsuudenkodissani. Meillä on ollut tapana herkutella yhdessä tv:tä katsellessa. Nyt oli kivaa, että illan herkkuna oli rahkaa. Ei tullut mitään mielihaluja, kun muiden herkku näytti samalta kuin omanikin, vaikka heidän versiossaan oli toki kermaa ja sokeriakin. Myös ystävien ja työkavereiden miten sujuu-kyselyt tuovat hyvää mieltä.

Mulla on kohta kahvilounastreffit ystäväni kanssa, joka saapuu työasioissa näille kulmille. Ihan kiva, niin tulee poistuttua officelta ja saa vähän happeakin.

Huomenna laitan vähän lukemia tänne siitä, miten dieetti on tähän mennessä sujunut. Huomenna on nimittäin punnituspäivä ja samalla vähän mittaillaan senttejä .... HUIIIIII.