The Frog:

Dieetin kannalta on ollut parempiakin päiviä. Aamulla en millään jaksanut nousta aamulenkille. Oon nukkunut tällä viikolla tosi huonosti ja tänä aamuna sänky kutsui enemmän kuin baana. Tein sitten aamuaerobisen kävelemällä töihin. Ei nyt ihan vastannut sitä mitä piti, mutta oli sentään jotain. Viikonloppuna sit taas takas ruotuun. Myöskään syömiset eivät ole sujuneet hyvin, sillä söin lounaan vasta äsken - tuli aivan liian pitkä ateriaväli.

Mutta muuten päivä on ollut mainio. Voitin pelkoni ja vietin tunnin suuhygienistin kynsissä (tämä oli syynä lounaan siirtymiseen). Olen ylpeä itsestäni, että uskalsin mennä. Suuhygienisti oli ihan mielettömän ihana ja tsemppasi koko toimenpiteen ajan "hyvä Frog, hyvä, hyvä, hienosti sujuu". Pelkään siis hammashoitoa enemmän kuin mitään muuta maailmassa.

Tuon kidutuksen jälkeen pääsen onneksi pian ihanaan hemmotteluun. Kiitos mieheni, mulla on varattuna puolentoista tunnin hemmotteluhoito Helsinki Day Spahan. Tyypillisenä naisena varasin toki jonkun Body Firmingin, jonka jälkeen pitäisi olla ah niin kiinteä :D Mutta oikeasti on ihan huippua päästä hiukan relaamaan.

Tapasin tänään ystäväni ja hänen pienen poikansa lounaskahvilla Starbucksissa. Paljon melua tyhjästä. Siis tuo Starbucks. Niin oli meluisa paikka ja kahvi oli ihan tavallista. Ihme kohkaamista. Mutta ystävää oli mahtavaa nähdä ja vaihtaa kuulumisia. Sain hältä ystävänpäiväkortinkin. Lämmitti ja nolotti, mullahan ei ollut tietenkään mitään.

Korteista puheen ollen. Eilen eteisen lattialla mua odotti sininen kuori, josta paljastui aikas veikeä sammakko. Se oli tsemppikortti isältä ja äidiltä - <3

Vaaleanpunaisin fiiliksin viikonloppuun ;)

Tässä vielä ystävänpäivään sopiva ajatelma, jonka paras ystäväni lähetti mulle. Liikuttava ja sopii minun tämän hetkiseen olooni ja ajatuksiini paremmin kuin hyvin.

Pyysin kukkasta - Elämä antoi minulle puutarhan.
Pyysin jokea - Elämä antoi minulle valtameren.
Pyysin ystävää - Elämä antoi minulle Sinut

 

frg-normal.jpg